När något av föreningens verktyg eller anläggningar strular eller av någon anledning inte fungerar som det ska är det bra att så snabbt som möjligt göra styrelsen uppmärksam på detta.
Gräsklipparna
En allmän service av gräsklipparna görs varje år i inledningen av säsongen. Om en gräsklippare behöver service, meddela styrelsen omgående, via vår gemensamma mejl, eller gör en felanmälan nedan.
Belysning
Om den automatiskt styrda belysningen på din fasad, garage eller förråd gått sönder vänligen kontakta styrelsen.
Garage
Om något går sönder i garaget vänligen infomera någon i styrelsen så att de kan se till att problemet åtgärdas snarast.
TV / Internet / telefoni
Kundsupport samt svar på de vanligaste frågorna kring våra abonnemang hos Telia, hittar du på Telias sida.
Nyckelbeställning
Behöver du en A-nyckel? För att beställa en ny nyckel som leder till våra gemensamma ytor behöver du fylla i ett formulär och skicka det till styrelsen. Styrelsen kontrollerar att du är behörig och skickar sedan formuläret vidare till nyckelleverantören. Du står själv för kostnaden av denna systemnyckel. Ladda ned beställningsformuläret.
Formulär för felanmälan
Här finns ett formulär för felanmälan där du snabbt kan rapportera till styrelsen om något inte står rätt till inom vårt område.