Felanmälan

När något av föreningens verktyg eller anläggningar strular eller av någon anledning inte fungerar som det ska är det bra att så snabbt som möjligt göra styrelsen uppmärksam på detta.

Gräsklipparna

Om en gräsklippare behöver service, meddela i första hand den trädgårdsansvariga på din gård (se lista över ansvariga). Vid semestertider kan det blir nödvändigt att kontakta Nonne på Grid service direkt, på 070-5523285. Meddela samtidigt styrelsen att du gör detta via kontaktformuläret på hemsidan. En allmän service av gräsklipparna görs varje år i inledningen av säsongen.

Om den automatiskt styrda belysningen på din fasad, garage eller förråd gått sönder vänligen kontakta styrelsen.

Belysning

Garage

Om något går sönder i garaget vänligen infomera någon i styrelsen så att de kan se till att problemet åtgärdas snarast.

TV / Internet / telefoni

Kundsupport samt svar på de vanligaste frågorna kring våra abonnemang hos Telia, hittar du på Telias sida.

Nyckelbeställning

Behöver du en A-nyckel? För att beställa en ny nyckel som leder till våra gemensamma ytor behöver du fylla i ett formulär och skicka det till styrelsen. Styrelsen kontrollerar att du är behörig och skickar sedan formuläret vidare till nyckelleverantören. Du står själv för kostnaden av denna systemnyckel. Ladda ned beställningsformuläret.

Formulär för felanmälan

Här finns ett formulär för felanmälan där du snabbt kan rapportera till styrelsen om något inte står rätt till inom vårt område.